Pc- provokation

I dag har jag varit med lillan på sjukhuset på allergi centrum. Eftersom hon reagerade i december när hon åt Kåvepenin så var det nu dags att göra en provokation. Först kikade jag och stumpan in i affären de har på sjukhuset. Matilda hittade en leksaks mobil (för 20kr) och den sa jag att hon kunde få, sen hittade hon en annan leksak som jag sa nej till och då utbrister hon högt och argt " Men varför har jag ingen peng".
HOn är allt bra rolig.

Provokationen gick bra inga prickar hittills eller reaktioner. Dock kan reaktionen komma senare varför jag nu ska ha henne under observation till i morgon bitti.


I går var Oscar på fotbollsskolan för första gången. Benskydd och strumpor fick vi köpa där så nu har han det. 1 tim och 15 min höll de på och han tyckte det var kul. De lekte mycket och sen var det en massa barn från hans dagis som var där. Hoppas nu att han kommer tycka det är lilka kul i fortsättningen.

Det är en rätt tråkig blogg just nu. Har inte kommit på hur jag ska få över kortten från mobilen än men jag har inte gett upp!
ha en bra dag
kram


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Det är inte tråkigt, det är ditt liv vännen :)

Hoppas att du har det bra och skönt att vara ledig :) Har du hört om lördags?

Kramar!

2010-05-10 @ 17:34:04
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0