Regnet öser ner och

jag sitter i soffan efter att ha lagt barnen. Daniel fick inte jobbet så det känns lite vemodigt just nu. Försöker peppa honom med att han faktiskt var bland de två sista de valde mellan men jag förstår att han känner sig nere.

I dag var det en familjebio på fritidsgården kl 17. Oscar och jag gick dit. Alvin och gänget var det som visades. Oscar satt som ett ljus och tittade med en liten chipspåse, en klubba och en festis. Det var en riktigt bra film och som sagt jag var riktigt stolt över att Oscar kunde vara stilla trots attdet var spring i benen på en del barn som var där.  

När vi kom hem hade Daniel och Matilda förberett varma smörgåsar och sen var Oscar med Daniel ute och gödslade gräsmattan medans Matilda och jag låg och myste med 2 böcker innan hon somnade.

De är verkligen goa mina barn och jag är så stolt över dem ( det är väl alla mammor över sina barn).

Nu ska jag snart hänga lite tvätt och sen är det dags att hoppa in i duschen.
Hoppas ni haft en bra måndag.
kram


Kommentarer
Postat av: Zara

Men va trist med jobbet.. Jobbigt att falla precis på mållinjen!!

Men som sagt, han ska vara nöjd över sig själv! Han är så duktig!! Hälsa honom! Kram

2010-05-25 @ 08:32:42
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh nej, jag som höll tummen hårt! =( Typiskt! =(



Jag håller tummen vidare för att han (och min karl) ska hitta sina drömjobb :D



Kram på dig! :D

2010-05-25 @ 14:28:18
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Zandra

Jag har verkligen hoppats på att han skulle få det, men vad synd. Men se possitift det kommer ett bättre jobb in i bilden snart!



Och ja vi är alla stolta över våra barn! Kram

2010-05-25 @ 19:16:48
URL: http://zlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0