Still alive!

Hej

Jag lever fortfarande men mitt schema har varit späckat och när jag haft en minut över har jag inte orkat blogga!

Har jobbat hela helgen, blev inringd extra i fredags så jag är lite trött. I går gick jag och la mig samtidigt som Oscar så han fick somna inne hos oss (mysigt). Daniel var med Oscar på ridningen i onsdags och det hade gått bra. Han var riktigt impad över att Oscar numera rider helt själv man får inte leda hästen numera. I lördags så ville Oscar leka med sin "kärlek" Emilia. Han kom till och med i håg tele nr och ringde själv, sen hade de kumpat hela dagen och haft jätte kul.

Matilda hon leker med sina dockor och är en riktigt retsticka mot storebror. Hon har även börjat pärla på pärlplattor och var mäkta stolt över de 2 delfinerna hon gjort. Sen var det väldigt spännande att jag strök på pärlorna:).

Ha en bra dag
kram


Kommentarer
Postat av: Zandra

Oh, vad barnen kan vara mysiga! Kram

2010-05-17 @ 01:49:05
URL: http://zlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0