Barnens hus

I fredags åkte barnen och jag till barnenes hus i Tidaholm. Så är såg det ut. 



Oscar älskar att leka i pippis cafè



att klä ut sig är också skoj.





Måla var också en av favoriterna





En billig och god fika hann vi med också



En bra dag var det i alla fall.

I går var barnen hos mormor medans jag jobbade och Daniel hjälpte sin farmor. På väg hem från mormor åkte jag upp till lyrkogården och tände lyktan på mion morfar och mormors grav. Jag saknar dem verkligen. Framför allt min mormor hon har en speciell plats i mitt hjärta.

Efter det åkte hela familjen till en pizzeria. Daniel var lite stressad över att de inte skulle vara still och att Matilda skulle välta ut glaset men de var så duktiga mina barn, som små ljus satt de. 





Efter pizzan blev det en filmkväll hemma med magiska ljus tända, de byter mellan olika färger när de brinner, som barnen fått av mormor. 
Hur var er lördag då?


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0