Hur går det med kosten?

Jag håller på med LCHF. I fredags hade jag så ont i magen men det släppte efter en kopp te. I går hade jag huvudvärk men det gick över med så jag ska väl fortsätta ett tag till och känna efter hur jag mår. Vad äter jag då?

Frukost

keso med grädde och bär el
omelett med bacon eller kassler el
Fil med linfrön, nötter mm.


Lunch

Kålgryta
Airams abourgin gratäng
eller en LCHF pannkaka.

Middag

taccopaj
Blomkålssoppa

Allt är riktigt smör och grädde i och det går åt mycket ägg. Ovan är bara några exempel på vad man kan äta.  Jag känner mig dock mätt hela dagen.
Har precis börjat med kosten så jag har beställt ytterligare en bok med recept. Sen har jag ju kikat på
www.lchf-recept.se

också som har en hel del goa recept även på bröd.
Ha det gott
kram


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Go girl! :D

Kramis

2010-11-07 @ 11:38:32
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0