Så blev det med

shoppingen. Jag blev inte själv utan min son följde med. Lite egen tid med mamma vilket är uppskattat.
Han var jätte redig verkligen medans jag provade. Han tuckte minnsann att jag var fin i allt så enligt honom skulle jag ha köpt alltihop. 

Själv fastnade jag för en svart skjorta från Cassel och en svart topp från samma ställe så det blev de två.
Vilken jag tar i morgon återstår att se.


I morgon är det begravning för Daniels farfar.
Det är konstigt med begravningar jag tycker nästan man mår sämst innan och under själva begravningen.Efter själva begravningen är det som om smärtan inom en lättar lite även om den inte försvinner helt.
 Vad tycker ni? 
Ha en bra kväll allihop
kram till er alla


Kommentarer
Postat av: Anonym

Han har god smak din son - du är fin. Kram mamma

2010-11-15 @ 20:52:25
Postat av: Terése

Jo, håller nog med om att det brukar kännas som tyngst innan begravningen.

Hur var Ullared då? Fick ni plats med allt i bilen som ni shoppat????

Såg på jobbet att det blir "julfest"! Kul :)

Ta hand om dig!

Kram

2010-11-16 @ 12:21:27
URL: http://www.livetmedhammer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0