Äckligt

I morse såg Daniel en mus i vårat kök! Vad äckligt. Troligen har den smitit in när vi har haft vår altandörr på glänt för att vädra. Så nu får vi skaffa en musfälla i köket. Min mardröm är att den ska komma in i vårat sovrum och i våra sängar!

Annars ska vi snart till simskolan och jag ska simma som vanligt på lördagar. Jag fastnade framför en film i går som höll på till halv ett i natt så jag är lite mör i dag kan jag säga. Det blev sent för en gamling som mig:). Fick dock sov morgon till åtta i dag effter som  Daniel gick upp med barnen.

Senare i dag ska vi på dop i norrafågelås kyrka ska bli kul
hoppas ni får en bra lördag
kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis nu är det er tur - kan rekommendera en musafälla som man ställer över betet mycket lättare än de gamla vanliga som man spänner och som har en tendens att smälla igen på fingrarna när man ställer ner dom. Tips på bra bete RUSSIN.

Kram mamma

2010-10-23 @ 10:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0