Hunnit med mycket

Efter att vi lämnat Oscar i skolan åkte lillan och jag och handlade. När vi kom hem gjorde vi denna 



som nu står på vår trapp. Det var lite kletigt och kladdigt men vi hade kul.
Passade på att köpa dessa till lillan 


kunde inte låta bli hon älskar ju hello kitty.

Sen inhandlade jag en del saker som ska ingå i det paketet som Oscar och hans klass ska skicka till behövande barn i andra länder. Man får en lista på saker som alla i klassen som vill får köpa. Alla skickar så ett paket var. Det är bland annat

blyertspenna
suddigum
skrivbok
kritor
ritblock
tandborste
tandkräm
tvål
reflex

Så nu är det bara 2 grejor kvar att inhandla till det. Gillar att vara ute i god tid. 
Kunde sen inte motstå denna 


eftersom jag älskar vit choklad! Vi har precis tagit varsin bit lillan och jag mm mm mm.
ha en bra dag 
kram  


Kommentarer
Postat av: Zandra Donarum

Oh, vilken fin pumpa! Tände ni ett ljus i den på kvällen? Bara så att du vet kan den ruttna rätt fort... (Här så skär vi inte ut förrän dagen innan Halloween, för 2 dagar tar det sedan har den rasat ihop, typ)

2010-10-30 @ 01:55:58
URL: http://zlindholm.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Oj vilken fin pumpa!! Gillas :D



Kramis

2010-10-31 @ 14:29:35
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0