Jobbat natt

Har jobbat i natt och ska jobba en natt till. Gick från jobbet lite tidigare i morse. Det var ganska lugnt och mina underbara arbetskompisar tyckte att det var ok:)
Var skönt att komma i säng kl 07:20 i sstället för kl 08:10 som det annars brukar bli.

I går gick jag 12221 steg. Det ni!
I dag lär det nog inte bli lika mycket. Vaknade vid två och har sen slappat i soffan en stund. Ska hämta barnen och åka och handla lite. Saknar mina barn nu. Ska bli skönt att få krama om dem när jag hämtar dem.

I går var en så stressad dag och jag kände hur irriterad jag blev.
Skulle hämta barnen lite tidigare tänkte jag efftersom vi skulle hämta D på jobbet innan Osars ridskola kvart i fem. Hade totalt glömt av att de var i skogen med fritids men jag hämtade Matilda först och sen lekte vi ute en stund de skulle vara tillbaka kl 16 så jag tänkte att vi hinner. Just denna dag kom de dock 15 min försent tillbaka så det blev superstressigt och Oscar missade de första 10 min på lektionen. Han var så duktig i går. Hästen han red på var den hästen han ramlade av i våras. Hon blev rädd för något i går och gjorde ett extra skutt men denna gången satt Oscar kvar. Han började gråta men satt kvar. Så stolt jag var över honom.

Efter ridningen stresssade vi hem eftersom det var föräldra möte på dagis kl 18. Min kúsin satt på trappen och väntade när vi kom hem hon skulle ju passa barnen. Allt gick bra föräldra mötet med och vi var hemma vid kvart över sju. Då käkade  vi lite och sen en snabbdusch innan jag körde hem lill kusinen för att sen åka vidare till jobbet.

I dag hoppas jag på en lugn kväll innan jobbet! 

Kram  


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hur jobbar du nästa vecka? Fika?! Vore mysigt! :D

Kram på dig!

2010-10-14 @ 18:02:57
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0