Krånglar

Sitter och ska ringa el gigantens kundservice men de öppnar visst inte förrän kl 09.
Diskmaskinen har gått sönder. Daniel har försökt laga den men gick bet så nu får någon komma ut och fixa det.
Lite otur det sista med saker. Bilar som krånglar och som kostar skjortan att laga och nu diskmaskinen. Ja ja som tur är är det "bara" saker. Vi i familjen är ju friska och mår bra och det är huvud saken. Tyvärr så känner min man en press på sig när sakerna går sönder och blir bara helt trött och säger jag orkar inte mer nu nu får det vara bra.
Jag känner bara att ja men saker som bilar, diskmaskiner mm går sönder och det finns folk som kan laga dem. Visst är det ett bök att vara utan och visst kostar det att laga dem men i värsta fall så får vi väl i detta fallet diska för hand en månad värre är det inte. Så i går kunde jag faktiskt inte låta bli att skratta lite åt min man som verkligen blir depprimerad och arg. Givetvis förstår jag att han blir irriterad men jag har svårt att ta det så allvarligt. Vi klarar det ju och som sagt vi mår bra allihop.
Sån är jag i alla fall och det kanske är bra att vi är olika.

Jobbade annars kväll i går och vi har det ganska lugnt  just nu på jobbet men det kan ju ändras fort.
I går lunchade vi på en pizzeria faktiskt och barnen var jätte duktiga de brukar ju inte sitta stilla utan springa runt så D och jag hinner knappt äta men i går var de riktigt lugna och satt på sin plats.
Vi köpte 2 pizzor och tog varsin halva, vilket räcker gott och väl jag hade aldrig fått i mig en hel utan att må illa.

Hoppas ni har det bra där ute
kram


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att ni får hjälp med diskmaskinen, det är inget skoj att inte ha någon! :D Jag HATAR att diska :)

Kramar!

2010-10-11 @ 16:36:12
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Zandra Donarum

Oj, oj har hänt er en hel del tråkiga saker, men jag hoppas att det är allt nu för si så där 5 år framöver! Man kna ju alltid hoppas. Ledsen att jag inte han ringa dig. Ska försöka när jag komemr tillbaka i helgen kanske.

2010-10-13 @ 03:56:09
URL: http://zlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0