Metabola sjukdomar

I går bar det av till Örebro för att gå på föreläsning om metabola sjukdomar i nyföddhetsperioden. Det var jag och tre tjejer till från jobbet samt 2 av våra läkare. Först blev vi bjudna på en lunch som dock var en liten besvikelse. Det var nämligen makaroner och köttfärsås med kokt broccoli. Lite halv taskig fantasi men det var i alla fall gott. Sen var det föreläsningar. De var bra och lite tips fick vi nog som vi kan ha nytta av i arbetet med de små,
Var hemma vid halv åtta tiden så jag hann gosa med barnen innan de somnade också.

I går passade jag på att gå och simma alldeles för mig själv på morgonen. Så himla skönt. Det är verkligen avslappnande att få simma utan att känna någon stress. Simmade en kilometer vilket kändes precis lagom. 

I dag ska jag tvätta och i eftermiddag ska vi hämta vår nya andra bil. Ska bli kul. 
Vad ska ni göra i dag då?
kram  


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh vad skoj att åka iväg! Var det intressant? Tycker att metabola sjukdomar är så svårt, det finns så många! =)



Hoppas att du mår bra?

Kaffe snart?! :D



Kramar!

2010-10-08 @ 12:48:01
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0