Snö!

Tittade precis ut genom fönstret och vad får jag se? Jo det snöar. Marken är vit. Känns lite tidigt men jag tror nog att barnen gillar det.

I går gick jag 10 536 steg. Håller mig runt 10 000 steg i alla fall:)
Har sovit lite på förmiddagen eftersom jag ska jobba i natt. Fick byta tur skulle egentligen jobbat fredag kväll nästa gång men man får vara lite flexibel:)
Chefen ringde även i dag på förmiddagen och på måndag ska jag gå över och hjälpa till på dagvården. Ska verkligen bli roligt. Hoppas bara jag kommer i håg rutinerna, det var ju ett tag sen jag var där. Får väl fråga om jag undrar över något antar jag. Hoppass verkligen att jag kommer att vara till någon hjälp bara.

I går pratade jag med svärmor och nämnde att barnen behövde klippa sig. Hon ringde genast upp sin frissa i Karlsborg och de hade tid för båda barnen på eftermiddagen. Billigt var det också 300 kr för de båda.
Så här såg det ut





Det var första gångne hos frisören för lillan men vad duktoig hon var:)



Oscar ville inte riktigt först men sen gick det bra.



Tuff blev han i alla fall och hon som klippte var superduktig med barn.

I kväll innan jag ska till jobbet blir det äntligen av. En fika med min vän/arbetskollega Carro.
Ska bli kul.

Hur har ni det i dag då?
Kram till er alla.


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh vad fina de blev i håret! Tufft med blixt och hjärta :D

Kramis

2010-10-21 @ 16:48:28
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Annika

Dom var jätte duktiga båda två ,gullungarna..Men jag blev så full i skratt när Oscar sa att han ville ha lockigt hår han är för mysig..kram

2010-10-21 @ 18:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0