Vinden

I dag har vi påbörjat en utrensning av vinden och källaren. Så mycket grejer, det är inte klokt egentligen.
Hittade gamla cd sivor som jag inte lyssnat på men vilken kick det är att lyssna på dem. Jag känner hur jag livar upp av den gamla goa musiken. Nu kanske ni undrar vilken skiva det är jag spelar nu. Ni kommer inte tro det men det är " Shake that Booty" lyssnade på den mycket när jag tränade 7 dar i veckan. Hoppade då hopprep 15 min om dagen det ni och jag kan känna energin i låtarna. I dag kan jag vara glad om jag orkar hoppa 5 minuter.

Vad gör ni denna söndag då?
Kram


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Haha, underbart med gamla skivor som man glömt av! Och musiken var ju toppen på äldre dagar ;)

Kramisar

2010-10-10 @ 16:22:49
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0