En underbar

I dag har det varit en underbar dag. Kom hem vid kvart i åtta i morse och somnade vid åtta. Vaknade tio i två. Gick upp, åt lite och slappa lite i soffan innan jag haämtade barnen. Daniel ringde och berättade den goda och helt suveräna nyheten att han fått ett av jobben han sökt. Han kommer att få pendla en bit eftersom företagert ligger i Lidköping men det ska väl funka. Hämtade barnen och vi gick hem och mumsade i oss lite tårta som blivit kvar för att sen åka till ridskolan. Oscar var duktig men jag tror han börjar bli lat. Daniel mötte upp på ridksolan och var med Matilda och tittade på, själv sprang jag brevid Oscar och hästen. Efter det åkte Daniel till skolan eftessom han nu har börjat en kurs i Engelska och barnen och jag åkte hem och tog ett skönt bad.

Nu har de nästan somnat och jag har taigt en kopp kaffe eftersom jag ska jobba en natt till. Väntar på att Daniel ska komma hem.

Hur har eran dag varit då?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0