Framför datorn med

Rix fm som strömar ur högtalarna. Underbart måste jag säga.
Lördag var en härlig dag. Simmade en kilometer medans Oscar hade simskola. När vi kom hem hade Daniel gjort en supergod grönsakssoppa i lergrytan, mumma. Skönt att slippa stå med maten och han är verkligen duktig. Efter maten bar det av till Karlsborg där det blev taccos hos svärmor. Även Daniels morbror var där så det var riktigt trevligt.
Daniel och jag passade på att ta en härlig promenad i höstblåsten alldeles för oss själva, det är ju inte vanligt att vi kan gå själva men i går passade vi på och bara njöt.

I dag är det nog trädgården som ska göras i ordning. Daniel ska även hämta ett par kompisar till barnen vid tio tiden.
Eftersom vi har gott om ägg och mjölk får det bli pannkakor i dag vilket jag vet att de älskar.

Har även tänkt att hinna med en promenad i dag. Ja så serr vår söndag ut hur aser eran ut då?

Dagens fundering.

Med bara 3 månader kvar till jul kom tankarna till julen, kanske för att vi lägger schema för julen på jobbet också.
Jag älskar verkligen att pynta och få ta fram ljusstakar mm. Känns så mysigt och ombonat på något sätt tycker jag.
När tycker ni det är ok att affärerna börjar sälja julpynt? De har ju en tendens att börja redan i slutet av oktober. Är det ok eller tycker ni det är alldeles för tidigt?

Jag tycker det är i tidigaste laget men samtidigt så älskar jag ju den tiden innan jul när man får pynta. Den är nästan bättre än själva julafton. Vad tycker ni?

Julafton har en tendens, i alla fall för mig, att bli lite ångest laddad eftersom man vill träffa alla nära och kära och inte vill att någon ska vara själv. 

Ha en bra dag nu 
tjing  


Kommentarer
Postat av: ♥ FOTO ♥ Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag vill börja pynta i början av december! Det räcker gott och väl för min del, att ha en månad av jul innan man plockar ner igen :D



Kramisar!!

2010-09-26 @ 14:55:51
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0