Morgon promenad

I dag när Matilda och jag följt Oscar till skolan så passade vi på att ta en härlig promenad. Vi tittade på hästar, kor och hittade kantareller. Efter den blev det lite frukt stund och nu så väntar tvätten.

I går blev det en fika med en jobbar kompis. Var riktigt roligt och vi hann även kika in i lite affärer.
Dagen inna var jag och fikade med min syssling och det var även det roligt. Tänk att jag varit ute 2 dagar i rad och fikat i lugn och ro, inte ofta det händer.

I onsdags hittade jag även ett par jeans och en tröja till mig. Så nu äntligen har jag använt present korten jag fick när jag fyllde år.

Daniel var på intervju i tisdags för ett jobb i lidköping. Han gick vidare och nu står det mellan han och en till. Det börjar tydligen lossa lite för han ska på en intervju på ett företag här i skövde nu på måndag också så det är spännande. Jag hoppas och håller alla tummar att han ska få något av dem.

Nu ska jag tvätta och baka lite vi har ju en liten kille som fyller år på tisdag. Tyvärr så jobbar jag ju natt till tisdag så jag kan inte gratta honom på morgonen vilket känns lite i mitt hjärta eftersom jag alltid sjumger och grattar på morgonen, men nu får jag göra det på eftermiddagen i stället.

Kram


Kommentarer
Postat av: monica

Du kanske kan sluta lite tidigare och skynda dig hem för att sjunga en trudilutt för din stora son!?

2010-09-10 @ 15:32:49
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Håller tummen för honom!! =)

Kraaaaaaaaaaam

2010-09-11 @ 16:10:10
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0