Oscars dag

Oscars dag i går blev lyckad. Han hade väntat så länge på fritids på att jag skulle komma så vi fick fira.
Vi fixade tårtan och han fick paketen från mig och Daniel. Allt var något med star wars. Det var lego gubbar, ett laser svärd och en kikare. Sen kom farfar och Carina av dem fick han ett starwars skepp i Lego som jag har lovat att bygga med honom i morgon. Jag tror att han var rätt nöjd med sin dag. Gissar att lego gubbarna var populärast för när han öppnat det paketet gick han direkt in på sitt rum och lekte dem.

Resten av släkten kommer på lördag för att fira honom.

kram


Kommentarer
Postat av: annika

Glömde fråga dig när vi pratades vid,är du med i facebook? Jag har gått med inlurad av dottern..kram

2010-09-17 @ 10:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0