Tidigt

I morse vaknade Matilda som vanligt tidigt. Kl 06:10 kommer hon in till oss med en ljuvlig stämma. " Det är tidig morgon nu mamma" kan trots att jag inte somnade förrän halv tolv i går inte låta bli att le och vakna. Kl 06:40 gick vi upp.


I går hade vi en riktigt myskväll. Gjorde creps till D och mig och vi tog varsit glas vin till det efter det tog vi hela familjen lite go glass med kolasås.

Oscar kläckte kommentaren i morse vid frukosten  " Mamma jag vill ha något att sy så att jag har något att göra när jag är sjuk eller så" Var får de allt i från? Jag tog fram en katalog från atelje Margaretha och visst hittade vi lite saker. Får väl beställa vid tillfälle.

I dag ska jag inte till jobbet förrän kl 14:30
kram


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Haha vad gulligt! Sy liksom :) Ja, vart får de allt ifrån? =)

Kramisar! :D

2010-09-12 @ 19:05:42
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0