Nu kan

ni förhoppningsvis se bilderna i det tidigare inlägget:)

Här har det inte hänt så mycket. Tiden bara rinner i väg. I lördags började Matilda på Funky Kidz. Gissa om jag blev varm i mitt hjärta när hon sprang in i salen iklädd silvriga dansskor, vita tajts, lilla hello kitty dress med tyll kjol på samt ett rosa pann band med barbapappa på och inte nog med det hon hade två tofsar i håret med. Så himla söt hon var. Hon kände ingen av de andra tjejerna så efter ett tag kom hon ut till mig och jag fick följa med in och vara med på hinder banana de byggt. Hoppas nu bara att hon kommer gilla det. Vi får väl se.

Oscar har fått en ny tand innanför de andra framtänderna. Eftersom ingen av framtänderna är det minsta lösa så ringde jag och kollade med tandläkaren. Vi fick en tid 25 februari och fram till dess ska vi försöka vicka på tänderna varje dag för att få dem lösa. Så håll tummarna för att det går annars kanske han får dra ut dem hos tandläkaren.

ha det gott kram


Kommentarer
Postat av: annika

Självklart håller vi tummarna för Oscar..Tog du något kort på Matilda? kram

2011-01-24 @ 20:05:56
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag hade som O när jag var liten! :D

Och två huggtänder som växte uppe på tandköttet, men det rättade till sig :) Hoppas att det gör det för honom också!

Kramisar!

2011-01-24 @ 22:21:34
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Zandra Donarum

Oj oj, håller vi tummarna för att tänderna lossnar utav sig själv.

2011-01-25 @ 05:19:44
URL: http://zlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0