Nytt försök

Skrev ett inlägg förut men vi fick ström avbott och allt bara försvann=) så nu gör jag ett nytt försök.

Nu har det nya året börjat. Härligt tycker jag. Har inte skrivit någon årskrönika från 2010 utan jag ser fram emot 2011 och allt detta året kommer att bära med sig.
Känner på mig att det kommer att bli ett bra år med en del förändringar (positiva).

Nu till en lite allvarlig sak. Hörde på radion förut och gissa om jag blev sur när jag hörde att de körde en reklam för en dejting sajt för dem som redan är i ett förhållande men söker spänning. Vad är det för något? Vem använder det? Vilka idioter använder en sådan sajt?

Är man i ett förhållande och man käönner att det inte ger något trots att man försökt allt själv, för det är ju inte bara ens fel att ett förhållande inte funkar, så är man väl ärlig nog och bryter upp eller?
Jag hoppas verkligen att inga använder denna sajten men det skulle inte förvåna mig om många gör det.

Jag har varit i hop med min man i lite över 10 år och vi har varit gifta i snart 4. Det är inte alltid dans på rosor men det ska det inte vara heller. Ups and downs hör till för att man ska uppskatta varandra. Jag tror att många i dag inte orkar kämpa när det känns lite halv tråkigt för det är ju så lätt att släppa och dra vidare. 
Kanske har man för bråttom och glömmer ta sig tid jag vet inte . Kommer inte lösa den gåtan heller men jag hoppas som sagt att denna sajten lär bli oanvänd. 

Har ju sagt att vi köpt en x-trainer. Har nu kört 2 pass på den och jösses må jag säga, vart är min kondis? I alla fall kan den nu bara bli bättre. 
Nu ska jag upp och värma tomte gröten för snart kommer gubben äntligen hem.
kram på er alla  


Kommentarer
Postat av: annika

Ja herre gud vad de ska hittats på saker, håller med dig fullt ut..kram

2011-01-05 @ 10:39:21
Postat av: annika

Ja herre gud vad de ska hittats på saker, håller med dig fullt ut..kram

2011-01-05 @ 10:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0