Rektoskopi

Skrev ju tidigare om att jag fick gå hem p ga av diare! På morgonen sen så var det bara rent klar rött blod som kom så jag ringde vc eftersom tanken om cancer ploppade upp i huvudet då det började så på min farmor. Så jag fick komma in och de gjorde en rektoskopi en mindre trevlig undersökning men vad gör man.. De hittade dock inget utan nu ska jag ta massa prover och lämna in.
Ja ja vi får se vad det blir av det som tur är är magen lite lugnare och inget mer blod vilket känns skönt..

ha en bra dag allihop kram


Kommentarer
Postat av: monica

Nähmen, usch vad otäckt. Tur de inte hittade något och att det nu känns bättre.

kram

2011-06-25 @ 17:10:36
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Men gumman!! Usch och fy! Jag tycker så synd om dig! Hoppas att du mår bättre SNART!

Stora kramar från mig!

2011-06-25 @ 23:13:16
URL: http://spindeltjejen.se
Postat av: Terése

Men fy, vad tråkigt :(

Ja, man blir ju orolig förstås, men skönt att rektoskopin verkade bra. Krya på dig nu!!

Kramar

2011-06-25 @ 23:23:23
URL: http://www.livetmedhammer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0