Vi tjejer

Vi tjejer kan och orkar allt eller. I går fick jag ett utbrott. Mådde skit, hostade så lungorna nästan flög ut, febern steg och en skallebäng som heter duga. Gubben började också bli dålig på förmiddagen och kl 13 var han liggandes. När så kvällsmaten skulle lagas var det jag som stod där och fixade men helt plötsligt fick jag ett utbrott nej nu j-vlar få de andra hjälpa till. Det slutade med att Oscar stekte kött och hjälpte mig medans Matilda servade en dålig pappa i sängen för han var ju jätte sjuk... GRRRRR

Ja ja jag vet han blir verkligen jätte dålig så efter ett tag lugnade jag mig och insåg att det är nog så att vi tjejer/kvinnor/mammor orkar och kan så mycket mer... :)..

kram


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

När killar blir sjuka blir de ta mig sjutton döende! ;)

Pöss!

2011-10-31 @ 12:33:23
URL: http://spindeltjejen.se
Postat av: Zara

Känner verkligen igen fenomenet!!

2011-10-31 @ 19:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0