Göra i ordning

Ja fliten lyser över igelstorp. I går Målade min man andra gaveln, väggen på insidan av altanen, alla fönsterbläcken (andra omgången) samt att vi tapetserade en fondvägg i vardagsrummet. I dag blir det mer målning utomhus samt tepetsering av en fond vägg i vår gillestuga. Efter det ska jag börja måla taket i det som ska bli lekrum. I dag kommer också ett par kompisar över som har tre barn några i samma ålder som Oscar och Matilda. Ska bli kul.

I går var en rätt rörig dag. Känner att min lilla Oscar mår bäst av lite mer rutiner så vi får försöka styra upp våra dagar lite mer och kanske ska han få komma till mormor snart en natt där är det lugnt och skönt och han får bara vara.  Älskar honom så och det gör ont i hela mig när jag ser att han tycker det är jobbigt. Han menar så väl men han har så bråttom och det blir ändå värre när han inte riktigt vet vad som händer. I går var en sån dag när han var så snabb på precis allt, jag hörde knappt vad han ville berätta för han pratade så fort. Så i dag ska vi försöka strukturera upp dagen och ta det lite lugnare! Han har inte vaknat än och klockan är tio i åtta så länge har han aldrig sovit så gårdagen tog på honom.

I morgon jobbar jag igen hoppas det håller upp så att jag kan cykla...
Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: linn

hej!

tack för orden, det betyder!

just nu håller mamma på att lägga Oscar,

han har varit så gullig idag, vi har lekt hela tiden, sen gick vi till affären han och jag och köpte filmjölk.

jag har fått massa kramar hela dagen och oj vad glad man blir! ni har en helt underbar son!(lite min med :) ) kram

2009-07-08 @ 21:25:35
URL: http://cryyourtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0