Lite av varje

Nyss hemkommen från jobbet.. Har varit så trött de sista dagarna. har till och med haft huvudvärk vilket inte är vanligt hos mig.

i går ringde Daniel mig på jobbet och frågade om jag ville följa med på en guidad tur på vaberget, utanför Karlsborg. Så det gjorde vi. När jag kom hem fick jag ett kuver av Daniel och en kram. i kuveret låg det ett presentkort på spa uppe på billingehus. Visst är han gullig.. Sen åkte vi till Karlsborg och lämnade barnen hos farmor för att sen tillsammans med Daniels morbror och fru åka på denna guidade turen. Var riktigt trevligt fika hade vi med oss och det intog vi på ett ställe med en oerhört fin utsikt. Så min födelsedag var riktigt fin.

I dag har jag jobbat och och ska nu i kväll på bio med två tjejer i från jobbet. Ska bli kul.. Så jag ska väl hoppa in i duschen och göra mig i ordning..

Ha en bra dag.
kram

Kommentarer
Postat av: Zandra Donarum

Hej, Grattis i efterskott. Ringde precis... men då var du redan ute. Ville ringa och säga grattis iallafall!!!! Kram

2009-07-14 @ 20:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0