Sommarland

I dag bar skutan av tll sommarland när kl var strax före tio i morse.. Barnen har åkt karuseller, lekt på lekplatser, grävt grävskopa med mera.. När vi skulle handla lunch satt Oscar i  en backe och väntade, jag vände mig om för att ta ketchup på korven och när jag vände mig om igen var Oscar borta! Jag ropade men inget svar, fick världens hjärtklappning tänk om han sprungit och hoppat i bassängen.. Daniel gick och letade själv fick jag ta matilda och väskorna men strax ser jag Daniel med Oscar och jag har nog aldig blivit så glad i hela mitt liv... Han hade bara gått för att titta på tåget och glömt tala om det för mig.. Annars skötte sig barnen väldigt bra. Oscar har verkligen lärt sig att stå i kö och vänta på sin tur även om det var jätte många före honom stod han still och väntade. Han har verkligen blivit duktig.

I går blev jag erbjuden ett arbete som diabetessköterska på en vårdcentral, var faktiskt lite sugen på det men jag tackade nej då jag nu har gått halva barnvidarutbildningen vill jag inte slänga den utbildningen i sjön och vem vet kanske jag kan jobba lite med diabetes barn när jag är klar.. Missförstå mig inte för jag trivs jätte bra på kuvösen där jag är nu men kanske kan man blanda lite!

Annars trallar livet vidar och i morgon jobbar jag kväl sen har jag SEMESTER!
Ha en bra dag 
kram


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0