Härlig morgon

Vilken fantastisk morgon. Vaknade halv sex då min man gick upp för att åka till växjö på någon studie resa. Lillan vaknade också och ville kramas. Det är så mysigt. Snart kom även Oscar intassandes och vi drog oss ungefär 2 min för längre kan inte mina barn ligga och dra sig. Sen åt vi en mysig frukost med äggsmörgås vilket jag älskar. Efter att ha lämnat barnen på dagis tog jag en härlig halvtimmes promenad i vintersolen. Det är så skönt när solen skiner och snön glittrar. Nu laddar jag med kaffe inför en för

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej igen hade oxå lust med en promenad men det blåser här..Har varit en sväng til skolan Linn mådde inte så bra..Lycka till med föreläsningen..kram

2009-03-24 @ 10:30:41
Postat av: Anonym

Tack har ni skaffat skype än?

2009-03-24 @ 10:47:09
Postat av: mamma

nej ska säga till om det igen..Anders har hållit på med att köra virus mm hela kvällen..kram

2009-03-24 @ 22:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0