Kväll

Efter en eftermiddag med många starka viljor hos barnen och pannkakor till middag avslutade vi dagen med ett härligt skumbad. Barnen älskade det och nu luktar de hallon... Matilda håller på att somna men eftersom hon blivit stor och fått en stor säng som hon kan gå ur själv så kommer hon alltid upp några gånger innan hon somnar( älskade unge). Oscar och jag ska slappa framför den tecknade filmen Landet för länge sedan  innan det är dags för hans godnatt saga.
Annars blir det en lugn kväll för min del ska försöka plugga lite när Oscar somnat om huvudet orkar annars får jag ta det  i morgon. Är ju själv i kväll då Daniel är på studie resa kanske väljer jag att se lite på tv.
Ha en bra kväll och sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0