Morgon!

Matilda sov riktigt bra i natt fast hon har feber. Hon vaknade vid halv fyra men somnade om hos mig till kl 07(nya tiden). Då kom även storebror upp. Just nu ser de på Bamse och den lilla åsnan.
Matilda har fortfarande feber 38,4 i morse så hon får vara hemma ett par dagar. Tyvärr krockar detta med min praktik! sjukdom kommer aldrig lägligt!!! Daniel och jag får väl ta en dag var sen hoppas jag att hon är frisk igen!

I morgon börjar min praktik på barnavårdscentralen. Ser fram emot det men är faktiskt lite nervös men det hör väl till när man ska till ett nytt ställe. Vi ska göra 30 timmar i veckan och sen har vi  st rapporter som ska lämnas in där vetenskapliga artiklar ska vara granskade!! I bland känns det väldigt mycket fast det brukar ju lösa sig när man bara /kommit i gång! Har en omtenta den 17/4 också ja som ni förstår så vet ni vad jag har att göra behöver inte fundra på vad jag ska hitta på på min lediga tid...

Ni har väl inte glömt att ställa om klockan i natt!! Daniel ställde om dem redan kl sju i går kväll för att vara på den säkra sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0