Sjuk

I dag har Matilda feber som tur är inte så hög som hon brukar. Hoppas hon håller sig och är feberfri i morgon! Oscar har haft full rulle i dag, först var det ridlekis på morgonen och i dag var det pappa som fick leda hästen! Själv låg jag hemma och sov efter att ha arbetat natt! Linn var här och tog hand om Matilda, tur vi har henne!!! Efter ridningen kom grannpojken och lekte och sen kom även en dagis kompis. Det är vekligen roligt att han har så  många vänner! Just nu är han hos dagis kompisen och leker!



Så ser han ut min lilla kille när han rider!

I dag har vi hunnit med en hel del nyttigt också vi har dammsugit, bytt alla lakan och tvättat

Kommentarer
Postat av: Farmor

Ja,stoltare farmor än mig finns nog inte...

2009-03-28 @ 22:48:53
Postat av: zara

vad fint de ser ut.. Jan e så duktig!

2009-03-29 @ 12:37:53
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: linn

tack för en underbar helg, har haft jätte roligt!

nu är jag dock jätte trött och kommer sova hela natten lång , haha

2009-03-29 @ 21:53:52
URL: http://cryyourtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0