Vinter väder

Vaknade i morse och såg att det var massa  snö som kommit under natten. Vi som bytte till sommar däck på bilen i går och krattade upp i trädgården. Ja man får väl bara inse att det tar ett par dagar till innan den efter längtade våren är här.
Har i dag läst en så sorglig bok. Tårarna bara rann, den heter Felicia- en liten flicka kom log och vände om av Jaculine Bratt. Vi håller på med ett arbete i skolan (läser till barnsjuksköterska) där vi ska reflektera över barn och död.. Usch det är hemskt att tänka på ändå händer detta så många föräldrar att de förlorar sitt barn. Jag är så glad över att mina två små troll ungar är friska. Älskar dem så.

mitt lilla troll på Mc

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej kul att du börjat blogga..Den boken skulle jag oxå vilja läsa..Jag älskar med dina barn..kram

2009-03-23 @ 16:41:24
Postat av: Annika

det är jag som skrivit men mitt namn kom inte med....

2009-03-24 @ 07:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0