Badrum

Acapulco inomhus Spa

Vi ska äntligen göra om vårat badrum. Har nu börjat kika på klinkers och kakel . Det lutar åt att det blir svart och vitt.
Vi ska även ha ett hörnbubbelbadkar ( som bilden ovan) och en dusch hörna. Det är verkligen kul att planera och fundera. Det blir nog inte gjort förrän efter semestern men sen kommer vi att få ett kanon badrum precis som vi vill ha.

Ikväll är Daniel ute med grabbarna och just nu sitter Oscar och jag framför tv:n. Matilda somnade för en stund sen.
Ha en bra kväll
Kram

Kommentarer
Postat av: Zandra Donarum

Wow, inte dåligt badcar ni ska sätta in! Låter ju jätte skönt! Hoppas att det blir bra! Kram Zandra

2009-05-08 @ 21:39:49
Postat av: Svärmor

Tack för en härlig dag,unedrbar massage som jag gjort (50 års presenten) o underbart god mat pajen som du gör äter bara det när jag är hos dig..Ungarna var super gulliga,när dom ropar farmor blir jag varm i hjärtat.En en gång tack..kram

2009-05-09 @ 22:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0