Diet



Detta är vad jag ska äta/dricka i 2 veckor nu. Vågen visade en siffra i dag som jag nästan blev rädd för, så för att komma i gång så kommer jag nu att ta denna diet som innebär fem påsar om dagen+ att jag kommer äta frukt och grönsaker. Håll nu tummarna för att jag ska ha kraften att klara detta i 2 veckor...

Annars har helgen varit härlig. I lördags var vi på kalas hos min kusin. oscar kom med ett så härligt inlägg på kalaset. De hade tv.n på i bakgrunden när vi fikade och rätt vad det är säger Oscar " Kolla vilken bra mopp" då var det reklam för en ny städ mopp. Ja barn är härliga. Sen efter kalaset kom svärmor med man och barn och vi grillade kyckling med klyftpotatis och tog sen en promenad där barnen tittade på hästar och kor. 

På söndagen vaknade vi fulla med energi. Innan kl var 11:30 hade vi bytt lampa i köket, dammat och städat övervåningen, städat ur och rensat våra garderober och möblerat om i vårat vardags rum. Fantastiskt härligt. Sen åkte vi och hälsade på Daniels farmor som nu kommit hem efter att ha varit en sväng på korttids boende, under tiden var barnen hos deras farmor. Sen bjöds det på taccos vilket alltid är lika gott.  på kvällen satt jag med skolarbete tills kl var 23:00. Visst ä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0