Jouren igen

Så blev det en tur till jourcentralen igen i går kväll. Oscar hade precis lagt sig och Matilda ropade "mamma". Hela hennes mage och ben var röda med stora blaffer på och hon kliade. Fick en tid på jouren men var först tvungen att vänta in Daniel som var på matte så att jag skulle slippa rycka upp Oscar.
Väl på jouren blev det Betapred och tavegeyl men nu fick vi flytande tavegyl utskrivet på recept också. Så daniel har varit hemma i dag med med lillan. Hon mår lite bättre i dag men är inte helt ok. När ska hon få må bra?

Jag har varit på jobbet och fixat med schemat, ska ju börja jobba vecka 3. Hämtade ut receptet,var och klippte mig, (så himla  skönt), hämtade ut passen, gav matilda mellan mål när jag kom hem och nu har jag möte med skolan på nätet. efter det ska jag försöka komma någon vart med skolarbetena..
Hur ser eran fredag ut då?
Tjing

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Men då! Vad var det den här gången? :( Hoppas att hon slipper att åka på det igen :(



Jag ska strax iväg och jobba - jag har feber sen igår, men inte mer än så, så jag hoppas att det blir bättre och bättre :)



Kramis Carro

2009-11-20 @ 13:40:01
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Jenny

Hej vill du ha hjälp med desigen? så hjälper jag dig gärna.

2009-11-20 @ 13:53:45
URL: fhttp://forsbergjenny.blogg.se
Postat av: Zandra Donarum

Passen? till barnen eller till dig själv? Kommer du och hälsar på???? För det vill jag!!! ;-)

2009-11-20 @ 17:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0