Jogging runda

i kväll var Oscar och jag ute och joggade. Vi joggade 3 km. Han var jätte duktig och det var inte mycket vi gick. Han var så stolt när vi lommade i väg. " mamma jag har faktiskt aldrig varit ute och joggat förut " sa han..
han är verkligen för go min lilla pojk.

annars har dagen burit av i ett tempo som varit alldeles för högt.
Daniel och Oscar körde i väg och ställde in husvagnen direkt efter frukosten medans Matilda och jag städade hela övervåningen. Sen tvättade jag och lagade ett par byxor medans Daniel och Oscar rev ned väggarna i badrummet.. Sen var det lunch och i dag stod broccoli gratäng på menyn. Efter det fick vi lite främmat och kl 15 åkte jag med Oscar till simskolan. På hemvägen handlade vi och sen var det dags för kvällsmat. Daneil har även hunnit ta ned taket i badrummet. JA ni ser vad vi har hunnit med i dag
Hur har ni haft det?
Kram


Kommentarer
Postat av: Zandra Donarum

ja herre gud, det var inte lite! Men det är roligt att höra att badrummet är nu på gång! Jag hoppas verkligen att det kommer att bli fint, när det väl är färdigt! Tänker på dig, stora massa kramar till dig!

2009-10-12 @ 03:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0