Planterat

I dag åkte Oscar och jag in och inhandlade lite ljung som vi sen planterade. Roligt med lite fint på utsidan av huset. Blev lite paff när jag såg att de redan börjat med skylta och tagit fram julsaker. det är ju inte klokt egentligen. De kommer fram tidigare och tidigare i affärerna. Jag tillhör den gruppen som älskar jul och julpyssel men att redan börja känns verkligen för tidigt. Vad tycker ni?

När vi var och handlade hittade jag även en handväska till mig. Den jag hade var trasig så det passade perfekt.
Nu ska jag snart i väg och lämna Matilda då jag ska till kyrkan i eftermiddag och daniel ska med Oscar till simskolan.
Ha en bra söndag
tjing






Kommentarer
Postat av: monica

Fin väska! Jag vill oxå köpa lite ljung och dekorera med. Det är så fint. Hur tål de frosten? Jag älskar julen och all julpynt men NU, det är för tidigt!!

2009-10-04 @ 14:37:51
URL: http://motherto1.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0