Skolarbete

Håller just nu på med 2 st skolarbeten eller ja egentligen 4 men jag har mitt fokus på 2 utav dem.

Standardvårdplaner

Omvårdnadsplan

Känns både tungt och roligt. Känns som att man kan läsa om det hur mycket som helst. Vad ska jag ta med och vad ska jag sålla bort? det är såna frågor jag brottas med ..

Ska även skriva ned mina mål för praktiken jag ska göra inom skolan nu de kommande 5 veckorna. De ska vara klara på måndag. Snart kommer de att bryta strömmen här hemma så då får jag läsa i stället för att skriva på datorn..

Min morbror Lars är här och hjälper till med badrummet i dag. Han är en klippa och har varit i stort sett hela min uppväxt. Bodde mer eller mindre hos honom en period i min ungdom. Alltid lika kul att träffa honom..

Oscar var så söt i morse. När matilda ropade mamma så gick han in till henne och sa " mamma ligger i sin säng kom ska jag hjälpa dig och Matilda vet du mamma ska följa oss till dagis i dag" så söt han är.
Ha en bra dag
tjing


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh vad gulligt med storebror som hjälper syster! :)



Det är härligt med klippor i tillvaron, såna som alltid finns där när man behöver dem <3 Speciellt när det gäller sånt där med spika och borra och sånt för min del, sånt är jag usel på :)



Kramis!

2009-10-29 @ 13:34:41
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Zandra Donarum

Gud va sött! Det känns väl bra att de är så snälla ibland. :-) Och du kommer göra bra ifråm dig när du väl kommer i gång och vet vad du vill ha! Stå på dig.

2009-10-29 @ 18:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0