Mycket inom mig

Det finns så mycket inom mig. Glädje, sorg, kärlek, rädsla, lycka, tankar med mera. Så många saker jag skulle vilja, saker jag drömmer om att göra och förändra. Undrar om jag kommer att göra det inom min livstid!
Jag har gjort rätt mycket och ja jag känner mig rätt nöjd med mitt liv, visst kan man alltid göra saker annorlunda men jag tycker att det jag har gjort har jag gjort efter bästa förmåga.

Ibland funderar jag på om man skulle sadla om och göra något helt annat. Öppna eget kanske!
Sen känner jag efter lite och då sjunker de tankarna undan allt mer. Jag har ett jobb som jag trivs med och så har jag de bästa arbetskollegerna ma kan ha vilket inte är alla förunnat så varför ändra på ett vinnande koncept?

En sak som jag däremot vill och måste ta tag i är min vikt! Åh nej inte det igen kanske ni tänker nu men det är en ständig kamp ska ni veta. Måste få med hjärnan på det också, vilket inte alltid är lätt eftersomd en helst följer gamla vanor. Jag är en känslo människa och har alltid varit och maten hör lite ihop med mina känslor. Låter det hel knäppt?
I alla fall så vill jag kunna se mig själv i spegeln och gilla vad jag ser igen. Vägen dit kommer att vara lång med många gropar i, tror jag, men jag är ju envis.

Nej nu ska jag snart hämta de två som ger mig mest glädje här i livet. Mina barn det är klart
tjingeling
kram



Kommentarer
Postat av: Zandra Donarum

Du är stark och kommer att klara av dina motgångar! Men ibland ska man inte vara rädd att fråga om hjälp eller med kännsla. Vad nu än som behövs. Saknar dig.

2010-12-15 @ 20:15:17
URL: http://zlindholm.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Go girl! Du är så fin som du är! Och jag vet att det inte hjälper att jag säger det, men det är du! Så det så! :) Vill bara du ska veta det, och du får inte byta jobb, för jag skulle sakna dig något förfärligt då ju!

Kraaaaaaam!

2010-12-15 @ 22:29:34
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0