Beslut

Tog till sist beslutet att inte ge mig ut på vägen med barnen så vi blev hemma i från dopet:(
Ringde även jobbet och sa som det var att Daniel är sjuk och att jag får ta vård av barn i morgon. Då visade det sig att det knappt var någon som kunde ta sig till jobbet p g av all snö så det var verkligen svårt med att få in personal. Genast så kom skuldkänslorna hos mig. Har nu försökt på alla vis att få barnvakt i morgon men det är ingen som kan ta sig hit i snön. Skulle gärna försökt ta mig in i morgon bitti men vad ska jag göra? Kan ju inte lämna barnen själva med Daniel som inte orkar upp och göra frukost, mat mm?
Hatar att ha såna skuldkänslor över saker som jag faktiskt inte kan råda över.


Vi var ute igen och skottade snö, tog mig även fram till växthuset men det var snö upp långt över mina lår.
Tittar man ut så ser man folk som skottar av taken både på husen och garagen. Det är helt otroligt...
När hade vi så här mycket snö senast?
Jag är i alla fall trött på den
kram


Kommentarer
Postat av: [FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Gumman, det ordnar sig imorgon ändå, tänk inte på det!! :)



Stora kramar!!

2010-02-20 @ 19:30:27
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Zandra

Stanna hemma!! Men jag förstår dig... jag skulle känna samma, skuldkänslor! men det kommer att fixa sig. Du kan ju inte lämna barnen, de är allt viktigare.

2010-02-21 @ 01:28:37
URL: http://zlindholm.blogg.se/
Postat av: monica

Jag kan inte låta bli att tycka att det är UNDERBART med snön!! Härligt med en sån här lång vinter med inget blask!!

2010-02-21 @ 11:01:35
URL: http://mothertoone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0