Dart Vader

Vet inte om det stavas så men i alla fall:) i dag var en lyckans dag för Oscar. Efter att ha varit på kalas hos en kompis där han sett och provat en Dart Vader dräkt så har han pratat om denna dräkt och hur mycket han vill ha den. Vi sa att han får se om han har pengar så det räcker i sin spargris och det hade han. Så i dag blev dräkten äntligen inhandlad och pengarna räckte även till ett dubbel svärd så gissa om det var en glad kille.)
Så här såg han ut



Ser lite läskig ut tycker jag!

matilda hon lyckades bajsa på pottan i dag och det första hon säger är att nu får jag gå med till knoppa skogen. Visst är hon för söt:)

Själv mår jag mycket bättre i dag. Känner bara av lite värk i ryggen och lite förkylning men det är skapligt.

Renoveringen av lekrumemt har kommit igång lite igen. Får väl se hur långt vi hinner denna gången. Just nu spacklar Daniel och Oscar väggarna..

Hur har er fredag varit då?
Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin dräkt Oscar fått. Jag har också haft en jättebra kväll föreställningen After Dark var helt fantastisk. hörs i morgon! Mamma

2010-02-26 @ 23:47:45
Postat av: [FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Ojojoj! Jag har inte sett en enda Star Wars-film men vet ändå vem Dart Vader är :)



Ska nog se de där filmerna tror jag. Har du sett dem?



Kramis

2010-02-27 @ 19:07:59
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0