!



Så här känner jag mig i dag. Kom hem vid kvart i åtta i morse och kröp ned i sängen. Matilda var dock inne och snurrade så jag somnade nog inte förrän 08:20.
Kl 10:30 vaknade jag av att min blåsa höll på att sprängas så då var det bara att gå på toa, sen tog det ett tag innan jag somnade om. kl 11:37 vaknade jag och trodde jag försovit mig men efter att ha tittat på klockan somnade jag om till 12:45 då gav jag upp och gick upp. Tog ett glas mjölk och en smörgås och la mig och läste en pocket bok. Kl 14:30 åkte jag för att hämta Amanda. Hon och jag tog en lunch på coop idag (orkade inte laga mat) eftersom vi ändå var där och handlade. Det blev potatisbullar och bacon. Nu ska vi i väg till ridskolan om en liten stund. Barnen är med Daniel i Karlsborg och kommer hem i kväll.
kram


Kommentarer
Postat av: [FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Då antar jag att du är mucho trött ikväll då? Hoppas att du kunde somna gott efter dagen! :)



Kramis C

2010-02-16 @ 23:52:18
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Zandra

Oj, då hoppas jag verkligen att du kan sova i kväll och att du sover gott! Sköt om dig bara! Och, jag har också läst.. 2 st faktiskt på 3 dagar.. som sagt har ju ingen energi...

2010-02-17 @ 01:41:23
URL: http://zlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0