Golvad..

Ungefär så här känner jag mig i dag.. Har ont överallt i kroppen, vill bara gråta och dra täcket över huvudet. Har ingen feber men så fort jag rör mig känns det som tusen nålar! Daniel har fortfarande feber och ja han är väl golvad han med.. barnen var på dagis mellan 11-16. Nu spelar Oscar starwars med en kompis och matilda pusslar här intill mig..

Som jag brukar säga så kommer nog detta också att ordna sig och snart är vi på benen igen:).
Däremot så undrar jag om jag håller på att falla ned i ett mörkthål. Känns som jag inte har någon ordning inom mig. Kanske är det bara så att jag längtar efter våren och solen, kanske har jag haft lite mycket ett tag. Jag är ju en riktig funderare som person och det är inte lätt alla gånger. 

nej nu är det dags för bolibompa med mina gullungar.
Hoppas ni haft en bra dag..
kram


 



Kommentarer
Postat av: Zandra

Oh, stumpan! Jag hoppas verkligen att du inte håller på att bli sjuk du med! Men jag hoppas att du mår bättre snart. Vinter tiden brukar annars vara väldigt jobbiga, mentalt. Jag längtar också till lite sol och värme! Tänker på dig. Kram

2010-02-22 @ 20:02:40
URL: http://zlindholm.blogg.se/
Postat av: [FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Krya på dig gumman!! Ska skicka hem sol till er när jag är borta! <3 Så får vi ta en fika och samla energi ihop när jag kommit hem? :)



Kram på dig!

2010-02-23 @ 13:05:36
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0