Kaffe

Sitter nu framför datorn med min mugg kaffe (den andra i dag).. Vad gjorde jag utan mitt kaffe? För mig är det viktigt att få börja dagen med en kopp kaffe i lugn och ro (fast det med lugn och ro inträffar sällan). Jag började dricka kaffe när jag var 12 år och var väl nästan den enda som hade en termos med mig ibland till skolan i gymnasiet. Jag har minskat på antalet koppar per dag rejält efter som jag en period drack mer än 24 koppar per dag. Nu kanske jag ligger på 8/dag.

Vad dricker jag för sort då? Ja jag gillar faktiskt det mesta så jag är inte kräsen men mormor hade och min pappa har en donpedro som de gör sitt kaffe i och det blev super gott:)
Hemma har jag däremot en kaffebryggare nu sen perkulatorn gick sönder.

Kram


Kommentarer
Postat av: Zandra Donarum

Ha ha, det kommer jag allt ihåg. För jag dricker då inte!!! ha ha

2010-02-11 @ 04:25:36
Postat av: [FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Haha, jag sitter här med en kopp kaffe nu :) Hoppas att du har en fin helg vännen! Har ni hittat på något mys?

Kram!

2010-02-13 @ 18:51:27
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0