Lilla Matilda



I natt vaknade Matilda och var kissenödig. Hon hade råkat kissa i sängen och även bajsat. Hon var jätte varm och ledsen. Hon ville ha blöja vilket hon fick och sen la jag mig med henne i Oscar säng (Oscar sov inne hos Daniel).
Jag hörde hur hennes lilla mage mullrade. På morgonen tog vi tempen och mycket riktigt 38,2 visade den. hon är förkyld och det har nog satt sig lite på magen. Hon ser rätt tagen ut men åt bra frukost. En tallrik hälsofil (med massa bra bakterier) och en halv smörgås. Nu ser hon på Nicke nyfiken medans Daniel och Oscar spacklar i det blivande lekrummet.

Om Matilda inte blir sjukare så är det planerat att mamma och Bo ska passa barnen i kväll då Daniel och jag ska gå ut och ta en välbehövlig middag bara han och jag. Får väl se om planerna håller.
kramisar


Kommentarer
Postat av: Zandra Donarum

Hoppas att ni alla mår bra! Kom ni iväg?

2010-03-01 @ 03:17:34
Postat av: Zandra

2010-03-01 @ 03:18:18
URL: http://zlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0