Mera snö



Så har det kommit ytterligare snö och skolledningen gick ut med i går att ca ett 20 tal skolor och förskolor kommer att vara stängda i dag då det är en ras risk med all snö på taket.
Har vi någon gång haft så här mycket snö i denna delen av Sverige?

Mår fortfarande skit. Har 38 i temp ( inte mycket men det däckar mig denna gången) och så ont i kroppen att jag inte gärna rör mig. Huvudet dunkar och ögonen känns som de ska trilla ut i bland. Undrar vad det är vi åkt på?
Daniel är sjukskriven resten av veckan. Han har fortfarande lite små feber och hans astma är inget vidare.

Som tur är mår barnen bra och de har varit på dagis mellan kl 9-15 i dag.



hoppas ni haft en bra dag.
kram


Kommentarer
Postat av: [FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Gumman, krya på dig!!!



Stor kram från en resfeberfull Carro :)

2010-02-23 @ 23:31:36
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Zandra

jag hoppas att du komemr att nå bättre snart! Det var precis vad jag hade också, knappt ingen feber att prata om men jag kände mig verkligen sjuk! Och det slutade med pencillin, mår bra, men jag är fortfarande hes av någon andledning...

2010-02-24 @ 00:38:56
URL: http://zlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0