SNÖÖÖÖ


(bild från www.boras.se)

Ja så är det bara tlll att ut och skotta igen! Fick ett härligt sms från min man i morse "god morgon älskling det har snöat lite i dag" lite? När jag öppnade dörren och skulle ut för att hämta tidningen så såg jag inte trappstegen. När jag väl tagit mig ned för trappen så sjunk jag ner i snö över mina knän! Så stark som jag är ska jag ta med mig mina små medhjälpare (oscar och Matilda) och gå ut och skotta:)

En rolig sak hände i morse. Matilda skuille gå på toaletten. Väl där säger hon det kom inget. Nehej så vi gick ut och jag satte mig att dricka upp mitt kaffe. då hör jag helt plötsligt " mamma det kom titta". Gick dit och då hade hon bajsat i toaletten för första gången! Gissa om hon och jag var stolta!


I går kväll var jag i stallet med vår stora tjej och vi hade riktigt roligt. Hoppas nu bara att hon får fortsätta rida. Själv uppskattar jag faktiskt att följa med dit, älskar att hålla på med djur!

Nej nu ska jag ta mig i kragen och gå ut och möta snön.
Kram så länge


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja ta det lugnt med skottningen bara. Glöm inte att hjärtat behöver en paus då och då. Kram Mamma

2010-02-03 @ 10:22:09
Postat av: JUST ANOTHER CRAZY BLONDE - WITH JUST ANOTHER STUPID BLOG

Vad duktig hon är! :)



Ja, skotta ja - herregud - här är det såååå mycket snö också. Helt insnöade nästan :)



Kramis

2010-02-03 @ 12:16:55
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Zandra Donarum

Oh, skotta inte för mycket! Ta det lugnt. Tack för dina komentarer, de sitter fint i mitt hjärta! Kramisar Zandra

2010-02-03 @ 17:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0