Söndag morgon!

Har precis ätit frukost bestående av Kaffe och ägg smörgås. Lyssnar nu på Magnus Uggla ( Matilda har satt på en gammal skiva). Ska snart slå in ett paket efter som Oscar ska på kalas i dag kl 11.

Matilda hade otur i fredags. När Daniel hämtade henne på dagis hade hon slagit i sin snippa rejält! Hon har ett rejält blåmärke. Inte kul:(

I går jobbade jag dag och eftersom det var lugnt på vår avdelning fick jag gå över till stora barn och hjälpa till. Det var ganska lugnt där med så det gick bra, lite kul att se lite annat.

Daniel var med Oscar på simskolan och farfar och Carina var här och passade Matilda en stund. Sen var de kvar en stund och Oscar försökte lära farfar spela Indiana Jones på Wii. Var jätte trevligt. När barnen somnat klämde D och jag en film från andra världskriget (kommer inte i håg vad den heter).

I dag ska jag arbeta kväll så jag börjar kl 14:30 men sen så är jag ledig ett par dagar...

Hoppas ni får en bra södag
kram


Kommentarer
Postat av: [FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Det har varit lugna nätter på jobbet men jag har hållt mig vaken och inatt löste jag säkert 15 korsord medan jag vaktade patienten :)



Och jag har inte gått och lagt mig än så nu har jag snart varit vaken i 22 timmar men ska ta en liten powernap nu så att jag orkar med eftermiddagen och kvällen också :)



Är du ledig? Skönt? Kramis!

2010-02-07 @ 11:46:51
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0