Söndag

Daniel mår fortfarande dåligt. Nästan 40 grader och feberfrossa i natt. Han känner sig hel matt och totalt överkörd.. så visst blir jag hemma i dag med mina barn. Mina tankar går dock till mina arbetskollegor som får slita. Hoppas ni klarar av denna snökaos och att det är relativt lugnt. jag hoppas verkligen jag kan komma i morgon. Är Daniel lite bättre så får han mosa i sig alvedon så han kan ta barnen på kvällen.

Ska väl snart ta mig ut och skotta igen (vad annars?). Sen ska Oscar på kalas här i byn och Amanda ska skjutsas hem i eftermiddag.
Vad ska ni göra i dag då (förutom att skotta snö?
Kram


Kommentarer
Postat av: [FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Det löser sig gumman! :)



Tänk bara på att ta hand om familjen och Daniel :)



Kram på dig!

2010-02-21 @ 12:40:04
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Zandra

Jag hörde att ni fått en hel del snö... Skotta int för mycket bara. Det ska ju komma mera, igen... Ta hand om Daniel. hoppas han mår bättre snart. kram

2010-02-21 @ 19:05:42
URL: http://zlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0