Min dag



Var hos min bästa vän som nu är hemma och hälsar på i Sverige. En gammal klasskompis till oss från gymnasiet kom dit också med sina två barn så det var full rulle. Vi var 6 barn 5 vuxna 2 katter och en hund allt som allt. Fast roligt hade vi:)

På bilden är det Zandra med sin dotter Sara(1år) och Lindas döttrar Vera (4år) och Asta (1år). Zandra och jag tog med alla barnen och hunden ut medans Linda gjorde i ordning lunch!



Oscar och hunden Molly. Matilda och Peter är de två små figurerna en bra bit före.



Peter, Oscar och Molly



Peter och Oscar.

Jag kan ärligt säga att jag verkligen saknar att ha Zandra här hemma i Sverige! Det är så lätt och enkelt att mgås med henne och hennes familj. I dag var sista gången för den här gången som vi träffades och det känns lite! Önskar verkligen att jag haft mer tid och ork att träffa henne mer när hon väl är här! Jag åker ju på söndag och hon åker hem till USA på torsdag! Så nu får jag se fram emot sommaren då hon förhoppningsvis kommer hem till Sverige igen!

Jag hoppas att jag och min familj ska kunna hälsa på henne i Usa snart men än vill jag faktiskt inte flyga så långt med 2 barn! 12 timmar på flyg med barn som inte vill vara stilla det tar på tålamodet vill jag lova. Går det bra på resan till Tenriffa så hoppas jag att vi kommer i väg nästa år till Usa!

efter besöket hos Zandra åkte barnen och jag hem och spelade tv spel (indiana jones) och myste. nu sussar de små i sängen och själv ska jag väl hoppa in i duschen!
Hoppas ni också haft en bra dag!
Kram


Kommentarer
Postat av: JUST ANOTHER CRAZY BLONDE - WITH JUST ANOTHER STUPID BLOG

Härligt med vänner som kommer på besök! Man lever upp så mycket :D



Ha nu en toppenhärlig semester imorgon och en(?) vecka framöver!!



Stor kram

2010-01-23 @ 16:38:50
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Zandra

Oh vad gullig du är! Det verkligen roligt att få träffa dig! Önskar bara att det skulle finnas lite mer tid! Vill att du ska veta att jag tänker på dig. Massa kramar Zandra

2010-01-31 @ 02:18:13
URL: http://zlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0