God morgon allihop

Har inte haft lust att blogga på ett par dagar. Kändes som att jag inte hade så mycket att skriva.
Nu har snön kommit med råge så det är bara att skotta, vilken tur att vi har en jätte stor garage uppfart=)

Daniel har åkt ner mot skåne i dag i jobbet. Inget roligt väglag för honom att köra i men han är duktig på att köra så jag tror det kommer gå bra. Han kommer hem först på fredag så det är bara barnen och jag hemma ett tag nu:(


Är ledig till på söndag vilket känns skönt. Ska försöka fixa lite här hemma det vill säga städa mm.
Ljusstakarna eller rättare sagt stjärnorna har jag ju redan satt upp, tycker det är så mysigt när de lyser.
Hoppas ni alla har det bra
kram på er


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Oj, åker han bort då och då sådär med jobbet? Hoppas att ni får det mysigt i veckan ändå! Det har visst kommit liiiite snö ute? ;)

Kramisar

2010-11-23 @ 12:27:08
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0