After Work

I går halv fem väntade jag utanför Harrys i stan. Visste inte om det skulle dyka upp någon eftersom jag visste att några var sjuka och några jobbade extra. Hade inte behövt vara orolig vi blev i alla fall 4 st som käkade av taccos buffèn, drack drinkar och pratade om ditt och datt. En trevlig kväll. Daniel var också där men han satt med sina jobbar kompisar. Vi tog dock nio bussen hem eftersom vi visste att morgonen blir tidig med barnen och att jag skulle köra till simskolan i dag. Jag som inte varit ute på länge provade 2 nya drinkar en med fläder och en med rabarber. Riktigt goda sen avslutade jag med en hot shot mumma.

Jag fick många skratt och det var huvudsaken.

I dag har vi inte gjort så mycket eller ja vi har köpt en bil. Det visade sig vara min gammla barndomskompis mamma som sålde sin bil så det var roligt att träffa henne igen. Vi får den om en vecka ungefär och det är en blå Renau Clio.
Perfekt för D att pendla till Lidköping i. 

Oscar simmade och kämpade på han är duktig.Matilda gick med pappa på stan under tiden och handlade kläder till honom. Han behövde lite nya nu när han ska byta jobb. 

På eftermiddagen var vi ute på lekplatsen och lekte. Riktigt skönt vdäer i dag faktiskt. 
Nu ska jag mysa med min älskade familj en stund. 
Ha en underbar lördag kväll
kram  


Kommentarer
Postat av: monica

Jag ska ringa ett bemanningsföretag på måndag och prata lite med dem om att ev jobba i norge till våren, åka någon helg då o då. Vill du att jag nämner att jag känner en tjej, dej, som kanske oxå är intresserad av att jobba i norge??

2010-10-03 @ 01:39:54
URL: http://motherto1.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vad skoj med AW! Hoppas att jag är pigg nog att hänga med nästa gång!



Fika i veckan vore toppen, jobbar du!?

Kramar C

2010-10-10 @ 16:22:18
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0